Hiss/ diss



1googel Porr. Asså så j*vla äckligt, jag söker på lips på google och dt kommer fram typ några porr bilder bland läpparna? asså serriöst så j*vla äckligt !!! tänk om en typ 5 åring ska kolla på läppar och sen kommer dt fram porr bilder? vad e dt för ngt lixom? asså man borde inte kunna lägga in porr bilder på google, asså dom borde inte ha dt !!!! 
 
2. Sega datorer. asså jag hatar när datorn laggar eller när den går as segt. tänk om man har brottom till stan, kompisen eller något annat och behöver kolla när den går på sl och datorn typ går as segt? det går juh inte!

3
. Äckliga Gubbar. Serriöst äre bara jag som tycker äckliga gubbar som är as läskiga ? :-o asså dom går runt och är fulla på dagen, och går med sitt systembolaget påse? euuuwe


1. H&M. Asså h&m har ju finaste kläderna ? dom har allt och dom är as snygga + att dom har (ibland) mycket biligare smink, än kicks tex. och dt är bra också :D

 2. Picnik. Den sidan e as bra föratt den e gratis och man kan göra fina saker på den. jag gör tex. alla mina designer där och sen gör jag bakrunder och allt där.

3. Facebook. asså det är as bra man kan hitta gammla vänner där. och dt är jätte roliga spel :D hehe men asså jag går in där varje gång jag gång in på datorn ! :-o

 

 

Där va min hiss/diss stund kommentera gärna vad du tycker jag ska dissa och hissa nästa vecka :) <3

// Verran


Kommentarer
Postat av: Ebba

Vilken 5 åring sitter och tittar på lips? <3

2009-12-06 @ 09:51:36
URL: http://livetenligtebba.blogg.se/
Postat av: Verran<3

haha man vet inte ;)

2009-12-19 @ 14:25:44
URL: http://baraverran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0