hello

hello, bloggen

Just nu så har jag zorro framför mig , så kan inte skriva så snabbt ! :P hahah zorro är en riktig tjockis :D hahah nu gick han ch la sig bakom mig på kontorsstolen :P hahah han kommer putta ut mig !:P omg. mitt linne är helt hårigt av katthår?  em.. idag slutade jag typ 1, för jag hade idrott sista lekionen och jag har juh brutit handleden, så jag kunde inte vara med. och cludine (typ högsta läraren på skolan) hade bästämt att om man inte hade kläder, eller inte kunde vara med på idrotten så får man gå hem. och cissi och ronja hade inte kläder så dom skulle också gå hem så vi hade sälskap på bussen, till tyresö centrum där dom skulle byta buss till 872. men jag fortsatte åka till norra sköndal coh bytte sedan till 172an ;) jag e as trött! :P hahah kommer somna :P
aja ska gå nu ses

I know you love Verran <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0