Hello <3

Hejhej bloggen, idag så vaknade jagav att pappa kom in i mitt rum och frågade vad jag ville ha mest en dator eller en mobil, jag visste såklart inte :-P klockan 10 , sen så låg jag kvar till halv 11 och då gick jag upp och kollade på teve xD hehe aja sen så fick jag em macka av mamma (jag kollade på lilo och stitch (film) ) oj vad konstigt det blev hoppas ni fattar. aja sen så gick jag coh satte mig här :D

asså jag får inte tag på någon kompis som ville göra något alla e på innebandy typ -.- någon ?


http://www.tackfilm.se/?id=1258887795309RA21 kolla gärna :D



Puss och kram Verran <3


Kommentarer
Postat av: jojjo

haha veronica , lite ego film :P <33

2009-11-29 @ 10:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0