Heejheej

heejheej bloggen har inte skrivit så mycket på senaste tiden pga bruten handled i lördags.. :(
jag spelade innebandy och skulle springa efter bollen och trampar på någons klubba och ramlar och försöker ta emotmig med en hand (jag håller klubban i andra), jag fortsätter spla men efter ett tag får jag as ont så jag fick spela tills anfallet var slut. sen kollade Fredrik mig osv. men dt hjälpte inte så mamma och jag fick åka te astridlingrens sjukhus (stavning) sen så fick vi rönka och då hade jag typ benbrott?  aja så nu får jag ta alvedon var 6e timme  föratt dt gör så ont ! -.-


idag så ska jag vara hemma och vila ifrån skolan eftersom jag typ inte ens kan klä på mig föratt det gör så ont !   kanske går imorron...




puss och kram verran <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0