snö ! :(

Idag var jag med skolan och åkte skridskor med skolan, men jag fick inte åka för jag kan åter bryta min hand typ om den inte har läkt tillräckligt. Alla som inte hade skridskor eller inte kunde åka skridskor skulle gå en promenad och då så skulle vi gå till våran skola igen? :s aja så vi var påväg till våran skola och då så frågar (tjatar) vi på anne att vi skulle få gå hem, för sa hon nej och sen sa hon ja (efter några frågningar) så jojjo & jag gick te centrum för jag hade nadias skor på meej coh jag skulle köpa pressent till *****&*****

och sen när jag ringer cassie så är dom påväg hem och jojjo och jag e i centrum? sen så åkte vi till peterboda, men då svarar varken cassie eller nadia? så jag ringer runt lite men sen kom vi på att vi kunda gå hem till henne ist. och då gick vi hem till henne och då hade vi stått och frusit vid mat öppet, när dom bara var några 500 meter ifrån oss? :P

sen gick vi hem till henne och då skulle cassie hem så då gick jojjo och jag hem till nadia, vi kollade på idol ifrån 2004-2009 :D haha sen åt vi och sen behövde jag gå till parkeringen för då kom mamma. sen kollade vi på en lägenhet på ****************** men den luktade as mkt rök för dom rökte innomhus? :s så vi gillade den inte.

och nu sitter jag här och väntar på att det ska börja snöa! faaan nu funkar det inte att ladda upp bilder igen -.- asså serriöst börjar bli trött på det här!
Men men vad tycker mina läsare om julen och snön?

 

 

 

Puss Och Kram Eran Verran <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0