Heeeej !

hejhej bloggen, idag har mamma, jag och pappa åkt runt och kollat på jackor te mig. men typ inga affärer har några bra som både passar mig, inte i för kort och inte för tunn. Aja me vi hittade en men den va militär grön ? men den ville jag inte ha så vi åkte till willys sen och handlade, vi åkte vi kvarti 1 och kom hem halv 6 ?:P hahah så jag e lixom lite trött ? xD ha och jag som skulle träffa jojjo idag? men man kan ju inte alltid få sin vilja igenom Right? haahah vad mycket frågetecken det blev ?????? :P

Ajuste jag har glömt att visa vad jag fick i julklapp?:P


Sjal :D <3

mascara :D <3

Pengar :- o <3

min nya fina dator!:- o <3333

och en tröja jag ska byta
vad fick du i julklapp?


Puss och kram Veronica <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0