19.22

Asso vi har as tråkigt ! :0 killarna sitter och pratar och jojjo och jag sitter vid datorn socialaste jag vet ;)  menmen jag kommer bli tjock idag vi har köpt godis och läsk och till ska vi kolla på wallander som ni vet ;) haha jojjo har sånahär roliga nörd glasögon som alla hade/har fast utan glas. feeeeeeeett tråååååååkigt ); imrn kommer jojjo och jag typ vakna vid 12-11 :-p igår va jag i stan men rebecca i enskede ;) jag köpte en tröjja för 150:- REEA på bik bok sen en parfym 40:- på hm. sen en vit mössa på bik bok 79:- sen så åt jag en yougurt (stavning) glass med skogsbärs smak (aa) och i början som vi va i stan så åt vi på donken med mammsen ;)




puss och kram Verran <3


Kommentarer
Postat av: Jossan

Vad heter Johanna i efternamn?

2009-12-29 @ 21:06:13
URL: http://jossansays.blogg.se/
Postat av: jojjo/johanna

sommerville? dåra :O

2010-01-04 @ 21:19:40
URL: http://sommerville.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0